Breeding to feed the world
Enza Zaden
Voor Enza Zaden verzorgt NH Creatieve Communicatie de opmaak van zowel interne- en externe communicatiemiddelen. Dit gaat van interne signing tot periodieken als het relatiemagazine The Partnership. Enza Zaden is een groenteveredelingsbedrijf. Dat betekent dat dit bedrijf groenterassen ontwikkelt voor meer dan 30 internationale en lokale gewassen. De zaden ervan worden verkocht over de hele wereld. Het totale assortiment bevat zo’n 1.200 groenterassen. Van paprika, tomaat, komkommer en sla tot bittergourd (sopropo) en bird’s eyes chillies. Enza Zaden investeert fors in innovatie, met als resultaat dat het bedrijf jaarlijks 100 nieuwe groenterassen op de wereldmarkt introduceert. Enza Zaden is internationaal, wat betekent dat de vormgeving een internationaal, divers publiek aan moet spreken, dat waarde hecht aan de deskundigheid van Enza. In de styling houdt NH Vormgevers hier rekening mee. In het tijdschrift The Partnership neemt de inhoudelijke tekst een belangrijke plaats in en ogen de kleuren rustig en evenwichtig, wat de autoriteit van Enza onderstreept.