Een team van specialisten
NH Creatieve Communicatie is opgericht in 2003 en is een fullservice marcombureau met als directie Daphne Hoffman en Remco Nadort. Wij werken, vanuit ons pand op loopafstand van de Zaanse Schans, met vaste medewerkers en hebben daarnaast nauwe banden met diverse zelfstandig werkende professionals. Zoals vormgevers, dtp-ers, tekstschrijvers, fotografen en illustratoren. Als fullservice marcombureau richten wij ons op het ontwikkelen van 'strategy-, brand- en digital design', in deze disciplines voelen wij ons thuis. Het woord ‘Creatieve’ in onze naam verraadt dat ons oorspronkelijke specialisatie bij vormgeving ligt, maar vandaag de dag maken ook specialismen als marketing- en communicatie advies bij o.a. crisis- en arbeidsmarktcommunicatie, vastgoedpromotie en citymarketing, NH tot een fullservice marketingcommunicatiebureau.
‘NH Vormgevers gaat zorgvuldig om met de privacy van haar klanten. Wij werken met een veilige cloudoplossing; OwnCloud.’
Onze skills:
Onze missie
NH Vormgevers is een bedrijf dat zich richt op het vervaardigen van hoogwaardige producties, zowel qua ontwerp als uitvoering.
Hoe realiseren wij deze missie in de praktijk?
Wij richten ons op de vervaardiging van hoogwaardig werk. Daarom moeten alle bedrijfsaspecten eveneens aan hoogwaardige criteria voldoen. Wij zijn een professioneel en marketinggericht bedrijf dat flexibel kan inspelen op de wisselende behoeften van onze opdrachtgevers. Hoe wij dit dagelijks realiseren, lichten wij graag toe aan de hand van de vijf p’s: personeel, plaats, product, promotie en prijs.
Personeel
De filosofie van NH Vormgevers is dat ons bedrijf bestaat uit de mensen die er werken en uit de mensen waarmee samen wordt gewerkt.
Uiteraard is het van belang dat ze beschikken over de juiste tools, maar de mensen staan centraal. Zij doen het werk! Onze mensen dienen niet alleen vakkundig te zijn, maar ook uitermate gemotiveerd om de missie van ons bedrijf te realiseren. De lijnen tussen de opdrachtgever en NH houden we zo kort mogelijk. Als een opdrachtgever wil praten over een ontwerp, dan vindt dit overleg plaats met Remco Nadort (Art Director). Betreft het eerstelijnscontact, zoals bijvoorbeeld vragen over productie, planning of kosten, dan is er contact met Daphne Hoffman.
Door deze rechtstreekse contacten is de kans op ruis in de communicatie tot een minimum beperkt, hetgeen de kwaliteit van het werk ten goede komt. Rechtstreekse contacten tussen de ontwerper en de klant hebben het voordeel dat de ontwerper veel beter de sfeer van de opdrachtgevende organisatie kan opsnuiven. De betrokkenheid bij de opdrachtgever wordt hierdoor groter en de kwaliteit van het werk alleen maar beter. Onze mensen onderschrijven de filosofie van NH, dit als de cultuurdrager van onze organisatie.
Plaats
Onze vestigingsplek voldoet aan een aantal belangrijke voorwaarden; het is een representatieve, prettige, inspirerende werkplek, die zich bevindt in de Zaanstreek. MVO is voor ons van groot belang. Ons gebouw gebruikt groene stroom en het wagenpark is elektrisch. Naar onze klanten adviseren wij FSC-gecertificeerd drukwerk. We zetten ons actief in voor de maatschappij en onze streek middels participatie in netwerkverenigingen, sponsoring van de Rotary en educatie in de Zaanstreek/Amsterdam e.o. Doing business with a warm heart and a cool head!
Product
Ons dienstenpakket omvat concept tot en met productie. Opdrachtgevers kunnen ook gebruik maken van specifieke onderdelen, bijvoorbeeld drukwerkproductie en -begeleiding. Wij hebben ruime ervaring op meerdere gebieden zoals internet, sociale media, YouTube en Radio/TV. Naast de hoogwaardige uitvoering van de genoemde werkzaamheden kunnen de klanten ook rekenen op een goede begeleiding. De contacten verlopen rechtstreeks met de verantwoordelijken, zodat de kans op ruis vrijwel nihil is. Afspraken worden op schrift vastgelegd, zodat daarover geen misverstanden kunnen ontstaan. Ook mogen de klanten verwachten dat er met hen wordt meegedacht om tot de beste oplossing van de opdracht te komen. Vooraf worden duidelijke begrotingen of offertes afgegeven. Ook ontvangen de klanten heldere planningen van de opdracht.
NH Vormgevers respecteert de privacy van haar relaties. Met het oog op AVG/GDPR hebben wij hiervoor onze beveiligingsmaatregelen genomen.
Promotie
Onze new business-activiteiten zijn vooral gericht op (commerciële) organisaties in de top van de markt van branches waarin wij nog niet of weinig werkzaam zijn. Dit om een aanvulling op en een grotere afwisseling in het dienstenpakket te krijgen. De brede ervaring, die wij als bureau opdoen door voor uiteenlopende partijen te werken, maken ons als bureau sterker. Wij ervaren dagelijks dat al onze klanten daarvan profiteren.
Kortom: NH Vormgevers is een compact en transparant bedrijf met een eigen uniciteit, dat kwaliteit levert op een eigentijdse, degelijke manier. We kunnen continuïteit van werk waarborgen (financiële toetsing is mogelijk). Door met een vaste groep medewerkers te werken en de lijnen kort te houden werken we lean. Binnen NH richt alles en iedereen zich op het creëren van waarde in alle processen en het elimineren van verspillingen. Door onze klanten centraal te stellen, creëren we maximale toegevoegde waarde voor iedere klant.
Van strategisch advies tot praktisch product
NH kan alle noodzakelijke dienstverlening leveren. Tegelijk blijven de lijnen bij ons kort. Met ons praat je over de opdracht, met ons werk je samen aan de realisatie en implementatie, met ons weet waar je aan toe bent. We zijn een fullservice bureau dat diensten als vormgeving, website-ontwerp, marketing- en communicatie advies, tekstschrijven en SEO aanbiedt, zonder dat voor onze opdrachtgevers het overzicht verloren gaat.
Wij maken werk van de identiteit van organisaties
NH maakt werk van de identiteit van jouw organisatie. Wij vertalen de corporate identity naar een huisstijl die herkenbaar en esthetisch is. Wij bundelen kennis en ervaring, wij brengen de beste mensen samen en zo maken wij van het verhaal dat jij te vertellen hebt een beeld dat overtuigt, dat mensen bijblijft en dat jouw doelgroep in beweging brengt. Een goed verhaal verdient goede vormgeving!
Eindeloze mogelijkheden met een eindeloos bereik
Iedere boodschap heeft zijn eigen medium; als fullservice marcombureau hebben wij met uiteenlopende media te maken; online en offline. Uit die veelheid aan media vloeit de veelzijdigheid van ons werk voort. Vorm en taal, beeld en medium lopen in elkaar over en geven betekenis aan wat wij maken. Zo vertellen we het verhaal van onze opdrachtgevers en leggen we contact met jouw doelgroep.
Hoe gaan we te werk
Werken met NH begint met praten. Het gaat ons niet om je woorden, het gaat om je verhaal, om wat we horen en zien. Goed kijken en zorgvuldig luisteren is onze eerste verantwoordelijkheid. We stellen vragen, samen vinden we de kern. Daar ligt de basis van het ontwerp.
Het proces
Ontmoeten
Laten we kennismaken, want daar begint het. Hoe heb je van ons gehoord? Wat was je eerste indruk? We luisteren en nemen je mee in het verhaal dat we samen vorm gaan geven.
Offerte
Een duidelijke afspraak, zo zijn we trouw aan onze missie. Wat kunnen we voor je betekenen? Wat doen we wanneer, met wie, voor welke prijs? Het akkoord legt de fundering van de eerste samenwerking en van de volgende.
Overzicht
Wat we ook voor je doen, je praat erover met Remco en Daphne. Als het om de planning gaat: vooral met Daphne. Zo houden we overzicht. Onze opdrachtgever weet precies wat er gebeurt en welke werkzaamheden op de kalender staan. Dat is duidelijk.
Ontwerp
Het ontwerp: we laten het overtuigen.
Ontwikkeling
De implementatie van het ontwerp wordt door ons gerealiseerd. We verzorgen verschillende media, we maken websites en webshops, we geven vorm aan interne en externe communicatie. We zorgen dat alles een krachtige eenheid van ontwerp blijft.
‘Klanten kunnen bij ons rekenen op een samenwerking die ze energie en
ruimte geeft. Kijkend naar het beheer van het project binnen ons bureau staan
rust en helderheid centraal.’
Oog voor mens en milieu
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) is voor ons van groot belang. Onze vestigingsplek voldoet aan een aantal belangrijke voorwaarden; het is een representatieve, prettige, inspirerende werkplek, die zich bevindt in de Zaanstreek, onder de rook van Amsterdam en vlak bij de hotspot de Zaanse Schans. Ons gebouw gebruikt groene stroom en het wagenpark is volledig elektrisch. Naar onze klanten adviseren wij FSC-gecertificeerd drukwerk. We zetten ons actief in voor de maatschappij en onze streek middels participatie in netwerkverenigingen, sponsoring van de Rotary en educatie in de Zaanstreek/Amsterdam e.o. Doing business with a warm heart and a cool head!